johndoe johndoe
81
BLOG

Co nas kręci, co nas podnieca

johndoe johndoe Polityka Obserwuj notkę 0

No właśnie, film taki był. Powinienem więc zacząc "fajny film wczoraj widziałem", ale

po pierwsze, nie mam talentu Zaorskiego,

po drugie, ten film oglądam od lat, tu na Salonie.

No bo tak, mnie na ten przykład kręcą kobiety, co mnie podnieca to zachowam dla tych kobiet, nie dla Was. Ale ja truskawki posypuję cukrem, więc zaliczam się do przeważającej większości polskiego (a może nawet ogólnoświatowego) społeczeństwa. A są wśród nas jednostki wybitne. Oraz wybitne inaczej. I dzisiaj, dzięki Miltonowi oraz komentatorom zrozumiałem, ze owe jednostki (nie mogące żyć bez Jarosława czy posłanki Pawłowicz) napędzane są nie nienawiścią czy pogardą. To jest zauroczenie, pożądanie czy co tam jeszcze oni do prezesa czują. Milton, Wujess, Mr. Spock czy cała rzesza wybitnych (inaczej) blogerów Salonu nie może życ bez Jarosława, bez niego ich życie byłoby puste niczym studencka lodówka.

Tak w  zasadzie  nie powinno mnie obchodzić co podnieca takiego Spocka czy Miltona, ale jako człowiek  życzliwy innym martwię się, że prawdziwe mogą być słowa Zibiego1956 skierowane do Wujessa

"Chyba po prostu masz problemy z utrzymaniem wzwodu i musisz to sobie jakoś zrekompensować..."

A co Was kręci...

 

johndoe
O mnie johndoe

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka